“Şahid olun ki, biz müsəlmanlarıq!”(Əli İmran;64)

Axrıncı Yazılar

Səhifə: [1] 2 3 ... 7
1
ƏHLİ SUNNƏ VƏL CƏMƏANIN ƏQİDƏSİ / Cvb: 3 ƏSAS
« Axrıncı Yazı Göndərən: Ahlul-Quran 03.10.2022, 20:20:13 »

*الأَصْلُ الثَّانِي*
İkinci Əsas
مَعْرِفَةُ دِينِ الإِسْلامِ بِالأَدِلَّةِ
İslam dinini dəlillərlə bilmək.
وَهُوَ: الاسْتِسْلامُ للهِ بِالتَّوْحِيدِ، وَالانْقِيَادُ لَهُ بِالطَّاعَةِ، وَالْبَرَاءَةُ مِنَ الشِّرْكِ وَأَهْلِهِ، وَهُوَ ثَلاثُ مَرَاتِبَ: الإسْلامُ، وَالإِيمَانُ، وَالإِحْسَانُ. وَكُلُّ مَرْتَبَةٍ لَهَا أَرْكَانٌ.
İslam dini-Allaha Tövhidlə təslim olmaq, Ona itaətlə boyun əymək, şirkdən və şirk əhlindən uaq olmaq. İslam dininin 3 mərtəbəsi var:
1.İslam
2.İman
3.Ehsan
Hər mərtəbənin də özünə xas olan rükunları var.
المرتبة الأولى: الإسلام
Birinci mərtəbə-İslamdır.
فَأَرْكَانُ الإِسْلامِ خَمْسَةٌ: شَهَادَةُ أَن لا اله إِلا اللهُ وَأَنَّ مُحَمَّدًا رَسُولُ اللهِ، وَإِقَامُ الصَّلاةِ، وَإِيتَاءُ الزَّكَاةِ، وَصَوْمُ رَمَضَانَ، وَحَجُّ بَيْتِ اللهِ الْحَرَامِ.
İslamın 5 rüknu var:
1.Allahdan başqa ibadətə layiq heç bir məbud olmadığına və Muhammədin Allahın rəsulu olduğuna şəhadət gətirmək
2.Namaz qılmaq
3.Zəkat vermək
4.Ramazan orucu tutmaq
5.Allahın evini həcc etmək
فَدَلِيلُ الشَّهَادَةِ: قَوْلُهُ تَعَالَى: ( شَهِدَ اللّهُ أَنَّهُ لاَ اله إِلاَّ هُوَ وَالْمَلاَئِكَةُ وَأُوْلُوا الْعِلْمِ قَآئِمًا بِالْقِسْطِ لاَ اله إِلاَّ هُوَ الْعَزِيزُ الْحَكِيمُ )[آل عمران، 18].
Şəhadətə dəlil Allahın bu ayəsidir: "Allah Özündən başqa tanrının ol-madığına şahidlik etdi, mələklər və elm sahibləri də (şahidlik etdilər). (Allah əbədi olaraq) ədalətli olmaqdadır. Ondan başqa ilah yoxdur, Qüdrətlidir, Müdrikdir." (Əli-İmran;18)
Mənası belədir: Allahdan başqa ibadətə layiq heç bir məbud yoxdur. "Lə iləhə" -"heç bir məbud yoxdur" sözü ilə Allahdan başqa ibadət edilən bütün ilahlar inkar edilir. "İllə Allah" (Allahdan başqa) - sözü ilə ibadət tamamilə heç bir şəriki olmayan, tək Allaha aid edilir. Onun mülkündə heç kimin ortaqlığı olmadığı kimi, ona ibadətdə də heç kim ortaq deyil.
وَمَعْنَاهَا: لا مَعْبُودَ بِحَقٍّ إلا اللهُ، و(لا إله) نَافِيًا جَمِيعَ مَا يُعْبَدُ مِنْ دُونِ اللهِ، (إِلا اللهُ) مُثْبِتًا الْعِبَادَةَ للهِ وَحْدَهُ لا شَرِيكَ لَهُ فِي عِبَادَتِهِ، كَمَا أَنَّهُ لَيْسَ لَهُ شَرِيكٌ فِي مُلْكِهِ.
وَتَفْسِيرُهَا: الَّذِي يُوَضِّحُهَا قَوْلُهُ تَعَالَى: ( وَإِذْ قَالَ إِبْرَاهِيمُ لأَبِيهِ وَقَوْمِهِ إِنَّنِي بَرَآء مِّمَّا تَعْبُدُونَ * إِلاَّ الَّذِي فَطَرَنِي فَإِنَّهُ سَيَهْدِينِ * وَجَعَلَهَا كَلِمَةً بَاقِيَةً فِي عَقِبِهِ لَعَلَّهُمْ يَرْجِعُونَ )[الزخرف: 26 ـ 28]. وقَوْلُهُ تَعَالَى: ( قُلْ يَا أَهْلَ الْكِتَابِ تَعَالَوْا إِلَى كَلَمَةٍ سَوَاءٍ بَيْنَنَا وَبَيْنَكُمْ أَلاَّ نَعْبُدَ إِلاَّ اللّهَ وَلاَ نُشْرِكَ بِهِ شَيْئًا وَلاَ يَتَّخِذَ بَعْضُنَا بَعْضًا أَرْبَابًا مِّن دُونِ اللّهِ فَإِن تَوَلَّوْاْ فَقُولُواْ اشْهَدُواْ بِأَنَّا مُسْلِمُونَ ) وَدِليلُ شَهَادَةِ أَنَّ مُحَمَّدًا رَسُولُ اللهِ: قَوْلُهُ تَعَالَى: ( لَقَدْ جَآءكُمْ رَسُولٌ مِّنْ أَنفُسِكُمْ عَزِيزٌ عَلَيْهِ مَا عَنِتُّمْ حَرِيصٌ عَلَيْكُم بِالْمُؤْمِنِينَ رَؤُوفٌ رَّحِيمٌ )[التوبة: 128].
وَمَعْنَى شَهَادَة أَنَّ مُحَمَّدًا رَسُولُ اللهِ: طَاعَتُهُ فِيمَا أَمَرَ، وَتَصْدِيقُهُ فِيمَا أَخْبَرَ، واجْتِنَابُ مَا نَهَى عَنْهُ وَزَجَرَ وأَلا يُعْبَدَ اللهُ إِلا بِمَا شَرَعَ.
وَدَلِيلُ الصَّلاةِ، وَالزَّكَاةِ، وَتَفْسِيرُ التَّوْحِيدِ: قَوْلُهُ تَعَالَى: ( وَمَا أُمِرُوا إِلاَّ لِيَعْبُدُوا اللَّهَ مُخْلِصِينَ لَهُ الدِّينَ حُنَفَآءَ وَيُقِيمُوا الصَّلاةَ وَيُؤْتُوا الزَّكَاةَ وَذَلِكَ دِينُ الْقَيِّمَةِ )[البينة: 5].
ودَلِيلُ الصِّيَامِ: قَوْلُهُ تَعَالَى: ( يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُواْ كُتِبَ عَلَيْكُمُ الصِّيَامُ كَمَا كُتِبَ عَلَى الَّذِينَ مِن قَبْلِكُمْ لَعَلَّكُمْ تَتَّقُونَ )[البقرة: 183].
ودَلِيلُ الْحَجِّ: قَوْلُهُ تَعَالَى: ( وَلِلّهِ عَلَى النَّاسِ حِجُّ الْبَيْتِ مَنِ اسْتَطَاعَ إِلَيْهِ سَبِيلًا وَمَن كَفَرَ فَإِنَّ الله غَنِيٌّ عَنِ الْعَالَمِينَ )[آل عمران: 97].
الْمَرْتَبَةُ الثَّانِيَةُ: الإِيمَانُ
وَهُوَ بِضْعٌ وَسَبْعُونَ شُعْبَةً، فَأَعْلاهَا قَوْلُ لا اله إِلا اللهُ، وَأَدْنَاهَا إِمَاطَةُ الأَذَى عَنِ الطَّرِيقِ، وَالْحَيَاءُ شُعْبَةٌ مِنْ الإِيمَانِ.
وَأَرْكَانُهُ سِتَّةٌ: أَنْ تُؤْمِنَ بِاللهِ، وَمَلائِكَتِهِ، وَكُتُبِهِ، وَرُسُلِهِ، وَالْيَوْمِ الآخِرِ، وَتُؤْمِنَ بِالْقَدَرِ خَيْرِهِ وَشَرِّهِ، وَالدَّلِيلُ عَلَى هَذِهِ الأَرْكَانِ السِّتَةِ: قَوْلُهُ تَعَالَى: ( لَّيْسَ الْبِرَّ أَن تُوَلُّواْ وُجُوهَكُمْ قِبَلَ الْمَشْرِقِ وَالْمَغْرِبِ وَلَكِنَّ الْبِرَّ مَنْ آمَنَ بِاللّهِ وَالْيَوْمِ الآخِرِ وَالْمَلآئِكَةِ وَالْكِتَابِ وَالنَّبِيِّينَ )[البقرة: 177].
ودليل القدر: قَوْلُهُ تَعَالَى: ( إِنَّا كُلَّ شَيْءٍ خَلَقْنَاهُ بِقَدَرٍ )[القمر: 49].
الْمَرْتَبَةُ الثَّالِثَةُ: الإِحْسَانُ
رُكْنٌ وَاحِدٌ ، وهو : ( أَنْ تَعْبُدَ اللهَ كَأَنَّكَ تَرَاهُ، فَإِن لَمْ تَكُنْ تَرَاهُ فَإِنَّهُ يَرَاكَ ). وَالدَّلِيلُ قَوْلُهُ تَعَالَى: ( إِنَّ اللّهَ مَعَ الَّذِينَ اتَّقَواْ وَّالَّذِينَ هُم مُّحْسِنُونَ )[النحل: 128]. وقَوْلُهُ تَعَالَى: ( وَتَوَكَّلْ عَلَى الْعَزِيزِ الرَّحِيمِ * الَّذِي يَرَاكَ حِينَ تَقُومُ * وَتَقَلُّبَكَ فِي السَّاجِدِينَ * إِنَّهُ هُوَ السَّمِيعُ الْعَلِيمُ )[الشعراء: 217 ـ 220]. وقَوْلُهُ تَعَالَى: ( وَمَا تَكُونُ فِي شَأْنٍ وَمَا تَتْلُو مِنْهُ مِن قُرْآنٍ وَلاَ تَعْمَلُونَ مِنْ عَمَلٍ إِلاَّ كُنَّا عَلَيْكُمْ شُهُودًا إِذْ تُفِيضُونَ فِيهِ ) [يونس: 61].
وَالدَّلِيلُ مِنَ السُّنَّةِ: حَدِيثُ جِبْرِيلَ الْمَشْهُورُ: عَنْ عُمَرَ بنِ الْخَطَّابِ ـ رَضِيَ اللهُ عَنْهُ ـ قَالَ: بَيْنَمَا نَحْنُ جُلُوسٌ عِنْدَ النَّبِيِّ ـ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ ـ إِذْ طَلَعَ عَلَيْنَا رَجُلٌ، شَدِيدُ بَيَاضِ الثِّيَابِ، شَدِيدُ سَوَادِ الشَّعْرِ، لا يُرَى عَلَيْهِ أَثَرُ السَّفَرِ، وَلا يَعْرِفُهُ مِنَّا أَحَدٌ، فَجَلَسَ إِلَى النَّبِيِّ ـ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ ـ فَأَسْنَدَ رُكْبَتَيْهِ إِلَى رُكْبَتَيْهِ، وَوَضَعَ كَفَّيْهِ عَلَى فَخِذَيْهِ، وَقَالَ: يَا مُحَمَّدُ أَخْبِرْنِي عَنِ الإِسْلامِ فَقَالَ: ( أَنْ تَشْهَدَ أَنْ لا اله إِلا اللهُ وَأَنَّ مُحَمَّدًا رَسُولُ اللهِ، وَتُقِيمَ الصَّلاةَ، وَتُؤْتِيَ الزَّكَاةَ، وَتَصُومَ رَمَضَانَ، وَتَحُجَّ الْبَيْتَ إِنْ اسْتَطَعْتَ إِلَيْهِ سَبِيلًا ). قَالَ: صَدَقْتَ. فَعَجِبْنَا لَهُ يَسْأَلُهُ وَيُصَدِّقُهُ. قَالَ: أَخْبِرْنِي عَنِ الإِيمَانِ. قَالَ:(أَنْ تُؤْمِنَ بِاللهِ، وَمَلائِكَتِهِ، وَكُتُبِهِ، وَرُسُلِهِ، وَالْيَوْمِ الآخِرِ، وَتُؤْمِنَ بِالْقَدَرِ خَيْرِهِ وَشَرِّهِ ). قَالَ: صَدَقْتَ. قَالَ: أَخْبِرْنِي عَنِ الإِحْسَانِ. قَالَ: ( أَنْ تَعْبُدَ اللهَ كَأَنَّكَ تَرَاهُ، فَإِنْ لَمْ تَكُنْ تَرَاهُ فَإِنَّهُ يَرَاكَ ). قَالَ: أَخْبِرْنِي عَنِ السَّاعَةِ. قَالَ: (مَا الْمَسْؤُولُ عَنْهَا بِأَعْلَمَ مِنَ السَّائِلِ ). قَالَ: فَأَخْبِرْنِي عَنْ أَمَارَاتِهَا. قَالَ: ( أَنْ تَلِدَ الأَمَةُ رَبَّتَهَا، وَأَنْ تَرَى الْحُفَاةَ الْعُرَاةَ الْعَالَةَ رِعَاءَ الشَّاءِ يَتَطَاوَلُونَ فِي الْبُنْيَانِ ). قَالَ: فَمَضَى، فَلَبِثْنَا مَلِيَّا، فَقَالَ: ( يَا عُمَرُ أَتَدْرُونَ مَنِ السَّائِلِ؟ ). قُلْنَا: اللهُ وَرَسُولُهُ أَعْلَمُ، قَالَ: ( هَذَا جِبْرِيلُ أَتَاكُمْ يُعَلِّمُكُمْ أَمْرَ دِينِكُم ).
2
ŞƏRİƏT / MƏLƏKLƏRƏ İMAN
« Axrıncı Yazı Göndərən: Ahlul-Quran 02.28.2022, 02:40:29 »
Mələklərə iman
Məqalənin planı:
1.Ümumi məlumat
2.Mələklərin adları
3.Mələklərin xüsusiyyətləri
4.Mələklərin işləri
5.Mələklərə iman etməyin faydaları

İman - qəlb ilə təsdiq etmək (etiqad etmək), dil ilə etiraf etmək və bunu əməldə biruzə verməklə olur."Mələk" Cumhur alimlərinə görə əsli "ألوكة" (əlukə) olan  "ألك" (ələkə) sözündən düzəlmişdir. "Əlukə" sözünün mənası "risalə"dir. Yəni, "mələk"  "rəsul" deməkdir. Bu cür adlanmaqlarının səbəbi isə Allah onları Özü ilə yaratdıqları arasında elçi olaraq  vəzifələndirib. Başqa bir rəyə əsasən isə "mələk" sözü, "ملك" (mələkə) feilindəndir və bu feilin əsli "ملك" ( mulk) sözüdür. Bu sözün  mənası " qüvvətlə götürmək" dir.  Allah mələklərə böyük güc-qüvvət verdiyi üçün belə adlandırılmışlar. Mələklər barədə məlumatı ancaq Allah və Rəsulunun dediklərindən öyrənirik. Onlar barəsində məlumat ala biləcəyimiz başqa mənbə yoxdur.
Şəri cəhətdən mələklərin vəsfi: Kəramətli qullardır, Nurdan yaranıblar,  Allahdan başqa heç kim onların ümumi sayını bilmir. Vəzifələri : Allaha ibadət etmək,  Allahın əmrlərini yerinə yetirmək, özlərinə aid vəzifələri icra etməkdir. Dedik ki, iman etmeyin şərtlərindən biri əməldə biruzə verməkdir. Mələklərə imanı  əməldə necə biruzə vermək olar? Bəzi məsələlərdə onlara müvafiq olmaqla:
1.  Allah və Rəsulunun önünə keçməmək
2. Peyğəmbərimizə (sallallahu aleyhi və səlləm) salavat  gətirmək
3. Namazda səfələri düz saxlamaq
4.Onlara əziyyət verən şeylərdən uzaq durmaq,məsələn sarımsaq yeyərək məscidə gəlməmək. Namazda sağ tərəfə tüpürməmək və s. İnsanlara əziyyat verən bir sıra şeylər , onlara da əziyyət verir.
Mələklərin dində yeri:
Onların mənziləsi Quranda vəsf olunduğunna görə çox ucadır:
1. Muqarrabun
2. Kiram
3. Bərarah
4. Əl-mələil-ə'lə
5. Allah onlara and içib
6. Onları Öz zikri ilə bərabər zikr edib
7. Allah onlara hörmət etməyi əmr edib. Və adları çəkilərkən onlara salam vərmək müstəhəbdir

Mələklər Nurdan yaranıb. Onların nə zaman yaradılması haqqında məlumat yoxdur, sadəcə olaraq insanlardan,  Cənnətdən və Cəhənnəmdən əvvəl yaradıldığı məlumdur.Mələklərə iman vacibdir, rükundur

Mələklər barədə təfsilatlı və ümumi məlumatlar varid olmuşdur, onların hamısına iman etmək vacibdir:
1. Adlarına
2. Saylarına
3. Vəsflərinə
4. Vəzifələrinə
Xüsusi adları:
Bir qrupun xüsusi adları:
1. Zəbəniyəh -Cəhənnəm maləkləri. Qəlblərində zərrə qədər rəhmət olmayan mələklər
2. Muaqqibət
3. Hafəzah
4. Səfərah- Allahla yaratdıqları arasında səfər edən
5. Səyyahun
Tək-tək mələklərin adları:
1. Cibril
2. Mikayıl
3. İsrafil
4. Məlik
5. Harut və Marut
6. Munkər və Nəkir
İl Allahin adidir cəbr, miyk, isr bunlar isə ibadət sözləridir. Abdullah kimi
Ümumi sayları çoxdur:
Beytul mə'mura hər gun 70 mi mələk girir
Goy uzundə barmaq boyda mələklərin səcdə etmədiyi yer yoxdur
Xüsusi sayları:
1. Arşı daşıyanların sayı
2. Cəhənnəmin başçısılarının sayı
3. Qəbrdə sorğu-sual edənlərin sayı

3
TƏHARƏT / HƏDƏS NƏDİR?
« Axrıncı Yazı Göndərən: Ahlul-Quran 02.28.2022, 02:34:24 »
Ərəbcə "hədəs" dedikdə, dəstəmazsız və ya qüslsüz olmaq nəzərdə tutulur. Kiçik hədəs dedikdə dəstəmazsız, böyük hədəs dedikdə isə qüslsüz olmaq nəzərdə tutulur. Hədəsdən təharət , yəni hədəsi aradan qaldırmaq namazın şərtidir. Bunun üçün sudan , su tapılmadıqda isə təyəmmüm üçün torpaqdan istifadə olunur. Sular cumhur alimlərinin rəyinə əsasən  (yəni fiqh alimlərinin əksəriyyətinə görə) 3 qismə ayrılır:
1. Tahur
2. Tahir
3. Nəcis
Hədəsdən təmizlik "tahur"  su ilə olur. Tahur yəni dəyişikliyə uğramamış, təmiz  olan və təmizləyən sudur. Buna yağış, dəniz, çay , bulaq, quyu suları, ərimiş qar suyu və s. sular aiddir.
"Tahir" isə dəyişikliyə uğramış, təmiz,lakin təmizləməyən mayedir, məsələn, meyvə şirəsi, kompot, sirkə, çay və s. Bunla dəstəmaz almaq icazəli deyil.
Ancaq əgər əsli dəyişməmiş, lakin ətrafdakı amillərdən təsirlənmiş su isə tahur sayılır, dəstəmaz üçün yararlıdır. Buna ətrafdakı hər hansı bir qoxunun, tüstünün nüfuz etdiyi və ya duz əlavə olunmuş suyu misal göstərmək olar. Çünki bu su öz əsl halında qalmaqdadır
Bu cür su ilə , həmçinin nəcis yandırılaraq qızdırılmış su ilə dəstəmaz almaq məkruhdur (bəyənilmir) lakin icazəlidir.
Boyat su ilə dəstəmaz almaq Cumhur alimlərinin rəyinə əsasən icazəlidir.
Günəş altında qızdırılmış su ilə dəstəmaz almaq isə icazəlidir, məkruh deyildir.
Başqasının dəstəmaz suyu ilə dəstəmaz almağın hökmü:
1. Hədəsdən təharət üçün istifadə edilmiş su ilə təkrar dəstəmaz almaq icazəli deyil.
2. Dəstəmazlı bir insanın yenidən dəstəmaz alması üçün istifadə etdiyi sudan başqasının təkrar dəstəmaz alması icazəlidir.
Çünki birinci halda hədəs aradan qaldırılıb, ikinci halda isə hədəs olmayıb.
Nəcis qarışmış suyun hökmü:
Az suya qarışarsa:
1. Dadı, iyi , rəngi dəyişsə, bu su nəcisdir.
2. Dadı, iyi , rəngi dəyişməsə, bu suyun hökmündə ixtilaf var, İmam Əbu Hanifə, İmam Şafii və  İmam Əhmədə görə bu suyun hökmü nəcisdir.
2 qullə -qulləteyn ( 160.5 litr) suya qarışarsa:
1. Dadı, iyi , rəngi dəyişsə, bu su nəcisdir.
2. Dadı, iyi , rəngi dəyişməsə, bu suyun hökmü tahurdur. Dəstəmaz almaq üçün yararlıdır.
Qullə - iri tutumlu saxsı qablara deyilir. İki qullə su minimum 160.5 litr sudur
4
TÖVHİD / Tövhid haqqında qısa məlumat
« Axrıncı Yazı Göndərən: Ahlul-Quran 02.28.2022, 02:31:51 »
Tövhid, lüğəvi cəhətdən -(وحد،يوحد ، توحيدا- vəhhədə,yuvəhhidu, touhidən)  təkləşdirmək deməkdir.
 وحد المسلمون ربهم - Müsəlmanlar Rəblərini təkləşdirdilər - Yəni, tək olan Rəblərinə, Allaha ibadət etdilər.
Şər'i cəhətdən iki mənası var:
1.Ümumi məna: Allahı Ona aid olan hər şeydə təkləşdirmək. Buna tövhidin bütün növləri aiddir;yaratmaqda , idarə ətməkdə, ibadətdə, ad və sifətlərində və s. təkləşdirmək.
2. Xüsusi məna: Allahı ibadətdə təkləşdirmək.
Qul Rəbbini tövhidin iki istiqamətində təkləşdirməlidir:
1. المعرفة والإثبات

1. Əl-mə'rifətu vəl-İsbət.Qul tək olan Rəbbini tanımalı və onu təsdiq etməlidir.
2. القصد والطلب
2.Əl-Qasdu vət-Taləb.Qul ibadətlərində, istəklərində Rəbbini nəzərdə tutmalı və yalnız Ona yönəlməlidir.

Tövhidin 3 növü var:
1. Rububiyyəh
2. Uluhiyyə
3. Ad və sifətlər tövhidi
Tövhid bu növlərə nə üçün bölünüb?
1.Bu növlər bir sıra Quran ayələrinə əsasən müəyyənləşdirilib.
2. Belə növlərə ayırmaqla  Allahın haqqını insanlara daha  asanlıqla öyrətmək olur
3. Keçmiş alimlərdən İbn Teymiyyə və Muhamməd bin Abdulvahhabdan əvvəl  Əbu Cəfər Ət-Tahavi, Qurtubi, İbn-u Cərir, İbn-u Məndəh, İbn-u Battah və s. alimlər tövhidi qismlərə bölüblər. ( Bax: "القول السديد في الرد على من أنكر تقسيم التوحيد" للشيخ عبد الرزاق البدري)
4 . Hər hansı bölgü məna cəhətdən doğrudursa və Quran , Sünnəyə müvafiqdirsə , bu bölğü şər'i cəhətdən də qəbuldur.
Tövhidi qismlərə ayırmağın faydaları:
1. Dəlillərdən düzgün nəticə çıxarmaq. Məsələn,Quranda məkkə müşriklərinin, Allahı yaratmaqda  təkləşdirdikləri yazılıb:

وَلَئِن سَأَلْتَهُم مَّنْ خَلَقَهُمْ لَيَقُولُنَّ اللَّهُ ۖ فَأَنَّىٰ يُؤْفَكُونَ
Əgər onlara özlərini kim yaratdı deyə sual versən, əlbəttə: “Allah!” - deyəcəklər. (Zuxruf;87)
 Bu halda bəs niyə müşrik sayılırlar? Cavab: Çünki Allahı Rububiyyəh tövhidində təkləşdirib, Uluhiyyə tövhidində şirk qoşurdular. Yəni Allahı yaratmaqda təkəlşdirsələr də, ibadətdə təkləkdirmirdilər.
2. Qismlərə bölməklə, Allahı istər yaratmaqda, istər  ibadətdə , istərsə də ad və sifətlər cəhətdən təkləşdirməli olduğumuzu ayrı-ayrılıqda öyrənirik
İbadətdə təkləşdirməyin ( ibadət tövhidinin) əhəmiyyəti:
1. Tövhidin özünün əhəmiyyəti:
*Tövhid Allahın haqqıdır.
وعن مُعاذ بن جبلٍ  قال: كنتُ رديف النبيِّ ﷺ على حمارٍ فقال لي: يا معاذ، أتدري ما حقّ الله على العباد؟ وما حقّ العباد على الله؟ قلت: الله ورسوله أعلم، قال: فإنَّ حقَّ الله على العباد أن يعبدوه; ولا يُشركوا به شيئًا، وحقَّ العباد على الله أن لا يُعذِّب مَن لا يُشرك به شيئًا»
Muaz bin Cəbəldən rəvayət olunur: Mən   Rasulullahla  (sallallahu aleyhi və səlləm) bərabər, uzunqulağın tərkində gedirdim.Mənə dedi, Ey Muaz, Allahın qulları üzərindəki haqqının nə olduğunu bilirsənmi? Cavab verdim: "Allah və rəsulu daha yaxşı bilər" Dedi: "Allahın qulları üzərindəki haqqı Ona ibadət etmələri və heç bir şeyi şərik qoşmamalarıdır. Qulun Allah üzərində olan haqqı isə, Ona şərik qoşmayana əzab verməməsidir."(Buxari,Muslim)
2. Yaradılanın yaradılış qayəsidir:
وَمَا خَلَقْتُ الْجِنَّ وَالْإِنسَ إِلَّا لِيَعْبُدُونِ
"Mən cinləri və insanları yalnız mənə ibadət etmələri üçün yaratdım"( Əz-Zəriyət;56)
5
ELM TƏLƏB ETMƏK / Elm öyrənməyin fəziləti:
« Axrıncı Yazı Göndərən: Ahlul-Quran 02.28.2022, 02:26:35 »
Elm öyrənməyin fəziləti:
1.Allah elm öyrənən möminin dərəcəsini həm bu dünyada, həm də Axirətdə elm öyrənməyən möminlərdən üstün edər.
2. Mələklər elm tələbəsinin üzərinə qanadlarını açar
3. Allah elm tələbəsi üçün Cənnətin yolunu asanlaşdırar
وَعَنْ أَبي الدَّرْداءِ، ، قَال: سمِعْتُ رَسُول اللَّهِ ﷺ، يقولُ: منْ سَلَكَ طَريقًا يَبْتَغِي فِيهِ علْمًا سهَّل اللَّه لَه طَريقًا إِلَى الجنةِ، وَإنَّ الملائِكَةَ لَتَضَعُ أجْنِحَتَهَا لِطالب الْعِلْمِ رِضًا بِما يَصْنَعُ، وَإنَّ الْعالِم لَيَسْتَغْفِرُ لَهُ منْ في السَّمَواتِ ومنْ فِي الأرْضِ حتَّى الحِيتانُ في الماءِ، وفَضْلُ الْعَالِم عَلَى الْعابِدِ كَفَضْلِ الْقَمر عَلى سَائِرِ الْكَوَاكِبِ، وإنَّ الْعُلَماءَ وَرَثَةُ الأنْبِياءِ وإنَّ الأنْبِياءَ لَمْ يُورِّثُوا دِينَارًا وَلا دِرْهَمًا وإنَّما ورَّثُوا الْعِلْمَ، فَمنْ أَخَذَهُ أَخَذَ بِحظٍّ وَافِرٍ. رواهُ أَبُو داود والترمذيُّ.
Əbu Dərdadan (Allah ondan razı olsun) rəvayət olunur: "Rasulullahın (sallallahu aleyhi və səlləm) belə dediyini eşitdim:  "Kim elmin yolunu tutarsa, Allah ona Cənnətin yolunu asanlaşdırar, mələklər onların etdiklərindən razı olaraq qanadlarını onların üzərinə qoyar,  göylərdə və yerdə olanların hamısı, hətta dənizdəki balıqlar belə alim üçün bağışlanma diləyər. Alimin abiddən üstünlüyü, ayın digər ulduzlardan üstünlüyü kimidir. Alimlər peyğəmbərlərin varisləridir. Peyğəmbərlər dinar və ya dirhəm deyil, elm miras qoyarlar. Kim onu əldə edərsə, böyük nəsib qazanmış olar. (Əbu Davud, Tirmizi)
6
ELM TƏLƏB ETMƏK / Elm tələb edənə Cənnətin yolu necə asanlaşır?
« Axrıncı Yazı Göndərən: Ahlul-Quran 02.28.2022, 02:24:07 »
Elm tələb edənə Cənnətin yolu necə asanlaşır?
1.Allah ona em tələb etməyi asanlaşdırır və beləliklə savabları çoxalır və Cənnətə daxil olur.
2.Allah ona bu elmi ilə əməl etməyi asanlaşdırır.
3.Allah ona tələb etmədiyi başqa bir elmi açır:
وَالَّذِينَ اهْتَدَوْا زَادَهُمْ هُدًى وَآتَاهُمْ تَقْوَاهُمْ
Doğru yolla gedənlərə gəldikdə isə, (Allah) onlara hidayətini artırar və onları təqvalı olmağa müvəffəq edər.(Muhamməd;17)
4. Allah ona Sırat körpüsündən keçməyi asanlaşdırır.

Allah kimi elm tələb etməyə müvəffəq edibsə, demək ki, onun üçün xeyir istəyib:

  عن معاوية رضي الله عنه قال سَمِعْتُ النَّبِيَّ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ يَقُولُ: «مَنْ يُرِدِ اللَّهُ بِهِ خَيْرًا يُفَقِّهْهُ فِي الدِّينِ»
Müaviyədən (Allah ondan razı olsun) rəvayət olunur: Rasulullahın (sallallahu aleyhi və səlləm) belə dediyini eşitdim:  "Allah bir qulu üçün xeyir istədikdə onu dində fəqih edir ( trc: yəni, elm öyrənib əməl etməyə müvəffəq edir)." (Buxari, Muslim)
İbnul-Qayyim Miftəhu dərus-Səadəh (Xoşbəxtlik diyarının açarı) əsərində "fiqh" sözünün şər'i  mənasını belə izah etmişdir: "Fiqh-  Quranı və Sünnəni öyrənmək və bu bilik ilə əməl etməkdir"
Elm tələb etmək Ər-Razzaq olan  Allahın ruzisidir, Allahın qula bəxş etdiyi müvəffəqiyyətdir. Bu "ruzini" Allahdan davamlı istəmək lazımdır.
Əgər elm tələb etməyə müvəffəq olmusansa, bu Allahın sənə nemətidir, başqalarından üstünlüyün deyil. Və əgər bir gün elmdən uzaqlaşsan və ya ölsən, sənin yoxluğunla Allahın dini ziyana düşməyəcək. Çünki Qiyamətə qədər Allahın kitabını qoruyan insanlar çox olacaq. Əgər nemət verilənlərdənsənsə, nemətinin şükrünü et və bu nemətin səndən deyil, Rəbbindən olduğunu unutma.
في رواية لسلم (1037) (لَا تَزَالُ طَائِفَةٌ مِنْ أُمَّتِي قَائِمَةً بِأَمْرِ اللَّهِ لَا يَضُرُّهُمْ مَنْ خَذَلَهُمْ أَوْ خَالَفَهُمْ حَتَّى يَأْتِيَ أَمْرُ اللَّهِ وَهُمْ ظَاهِرُونَ عَلَى النَّاسِ)
Muslimdə (1037) rəvayət edilən hədisdə Rasulullah (sallallahu aleyhi və səlləm) deyir: "Ümmətimdən bir qrup Allahın əmri gələnə qədər (Qiyamət qopana qədər) doğru yolda (bir-birinə yol göstərməkdə, dəstək olmaqda) davam edəcək,  bu qrupa köməkdən üz döndərənlər və ya  müxalif olanlar onlara heç bir zərər verə bilməyəcək, insanlar arasında bu qrup hər zaman mövcud olacaq (heç zaman əskik olmayacaq)"
7
ƏRƏB DİLİ / Ərəb dili
« Axrıncı Yazı Göndərən: Ahlul-Quran 02.28.2022, 02:18:43 »

Dünyanın ən zəngin dili ərəb dilidir:
الكلمة (kəlimə)- söz
الكلم (əl-kəlim)- الكلمة (kəlimə) sözünün cəmidir. 3 və  ya daha artıq sözə deyilir. İstər bu sözlərin birliyi sərbəst fikir ifadə etsin istərsə də etməsin.
الكلام- (əl-kələm) 2 və daha artıq sözün birləşməsindən əmələ gəlir və mütləq tamamlanmış fikir ifadə etməlidir. Mənası cümlədir.
الجملة - (əl-cumlə ) 2 və daha artıq sözün birləşməsindən əmələ gəlir. Tamamlanmış fikir ifadə etməsi şərt deyil.
القول
Sözü isə bütün bu sözlərdən daha ümumidir.
"Qoul" dedikdə həm söz, həm söz birləşməsi, həm cümlə,həm fikir və s. nəzərdə tutula bilir.
حَتَّىٰ إِذَا جَاءَ أَحَدَهُمُ الْمَوْتُ قَالَ رَبِّ
ارْجِعُونِ
لَعَلِّي أَعْمَلُ صَالِحًا فِيمَا تَرَكْتُ ۚ كَلَّا ۚ إِنَّهَا كَلِمَةٌ هُوَ قَائِلُهَا ۖ وَمِنْ وَرَائِهِمْ بَرْزَخٌ إِلَىٰ يَوْمِ يُبْعَثُونَ
Nəhayət, onlardan birinə ölüm gəldiyi zaman deyər: “Ey Rəbbim! Məni geri qaytar.
Bəlkə, tərk etdiyim yaxşı əməlləri (indi) edəm”. Xeyr! Onun bu dedikləri ancaq (boş) bir sözdür. Onların arxasında diriləcəkləri günə qədər bərzəx vardır.
Bütün kəlamlar (الكلام) cümlədir, hər cümlə "kəlam" sayilmir.
Kəlimə sözünün mənası söz olsa da bəzən kəlimə dedikdə "xütbə,fikir, " də nəzərdə tutulur
8
ƏHLİ SUNNƏ VƏL CƏMƏANIN ƏQİDƏSİ / Cvb: 3 ƏSAS
« Axrıncı Yazı Göndərən: Ahlul-Quran 02.27.2022, 23:57:07 »

بسم الله الرحمن الرحيم
Öyrənəcəyimiz bu Üsulus Sələsə mətni Muhəmməd bin AbdulVahhabın əsərlərindən biridir. Üsulus Sələsə müsəlmanlar üçün faydalı və ən vacib, ən əsas, ən mühüm mətnlərdən biridir. Hər bir müsəlmanın onu bilməsinə ehtiyacı vardır. Hər bir müsəlman Üsulus Sələsəni öyrənməli və onu həyatında tətbiq etməlidir. Çünki müsəlmanın dünya və axirət səadəti bu 3 əsasdan asılıdır. Dinimiz İslam bu 3 əsas üzərində qurulmuşdur. Peyğəmbərimiz (salləllahu aləyhi və səlləm)  demişdir:
ذاقَ طَعْمَ الإيمانِ مَن رَضِيَ باللَّهِ رَبًّا، وبالإسْلامِ دِينًا، وبِمُحَمَّدٍ رَسولً
Kim Rəbb olaraq Allahdan,din olaraq İslamdan və rəsul olaraq da Muhəmməddən(salləllahu aləyhi və səlləm)razı qalarsa,imanı dadmış olar. (Səhih Muslim;34) Buradakı Rəbb olaraq Allahdan, din olaraq İslamdan və rəsul olaraq da Muhəmməddən (salləllahu aləyhi və səlləm)- bu üçündən  razı olmaq 3 əsas deməkdir. Biz bu duanı: رضيت بالله ربًا، وبالإسلام دينًا، وبمحمد رسولًا-hər gün 5 dəfə azan verilərkən şəhadətlərdə müəzzin "Rəsullah"sözünü deyəndə oxuyuruq.Yəni Rəbb olaraq Allahdan,din olaraq İslamdan və rəsul olaraq Muhəmməddən (saalləllahu aləyhi və səllə) razı qaldıq. Bundan əlavə biz səhər və axşam zikrlərində, yəni hər gün sübh namazından sonra günəş çıxana qədər və məğrib namazından 1 saat əvvəl yəni, günəşin batmasına 1 saat qalmışa qədər, bu duanı deyirik. Bu duanın gün ərzində bu qədər təkrarlanmasının səbəbi odur ki,o bizim dinimiz, həyatımız və axirətimiz üçün ən əsas olan şeyləri əhatə edir. Yəni, bu 3 əsasın gün ərzində bu qədər təkrarlanmasının səbəbi, bu 3 inancdan razı qalmağımızın, bizim həyatımız və təbii ki,  ölümdən sonra da bizə lazım olan ən əsas şey olmasıdır.
Muhəmməd (salləllahu aləyhi və səllə) demişdir: "Meyidi qəbirə qoyduqdan sonra, yəni basdırdıqdan sonra iki mələk gələr və insanın yanında oturub soruşar: ﻣﻥ ﺭﺑﻙ؟ ﻣﺎ ﺩﻳﻧﻙ؟ ﻣﻥ ﻧﺑﻳﻙ؟ -Rəbbin kimdir? Dinin nədir? Peyğəmbərin kimdir? " Buna görə də,  3 əsas bizim üçün bu qədər böyük əhəmiyyətlidir.  Çünki insan qəbrə girərkən ondan həmin bu 3 əsas soruşulacaqdır: Sənin Rəbbin kimdir? Dinin nədir? Peyğəmbərin kimdir? Dünyada bu 3 əsasa əməl etməliyik ki,qəbir sorğu-sualında da bunlara cavab verə bilək. Deməli,  insan qəbrə qoyularkən ilk soruşulan şey həmin bu 3 əsasdır. Bu səbəbə görə də, müəllif Muhəmməd bin AbdulVahhab bu 3 əsası bir əsər kimi formalaşdırıb və bütün kitabı bu 3 əsasa həsr edib. Əvvəllər insanlar bu 3 əsasa çox diqqət edirdilər, onu öyrənməyə həris idilər. Muhəmməd bin AbdulVahhab 3 əsası bizim əlimizdə olan bu qısa mətndə cəmləşdirib ki, hər bir insan-ən balaca uşaqdan tutmuş, ən yaşlı insana qədər- öyrənməyi rahat olsun. Bu əsəri yazıldıqdan sonra məscidlərdə, mədrəsələrdə, alimlərin yanında tədris olunmağa başlanıldı. Hətta o dövrdə bəzi müəllimlər bu əsərə din deyirdilər. Deyirdilər ki,dini oxu! Çünki dinin əsasıdır. Dinin üzərində qurulduğu 3 əsasdır. Məsələn, "Ey filankəs! Dini oxu!-deyirdilər. Çünki dinimiz elə bu 3 əsasdan ibarətdir. Allaha (Subhənəhu və Təalə) həmd olsun ki, bizi bu kitabı öyrənməyə, bu kitabı başa düşməyə müvəffəq  edib və buna görə də, Allaha (Subhənəhu və Təalə) şükr edib əsərin şərhinə başlayırıq.

İlk söz "Bismilləhir Rahmənir Rahim"dir və ümumiyyətlə Allah (Subhənəhu və Təalə) surələri "Bismilləhir Rahmənir Rahim"-lə başlayıb, bundan əlavə də bütün peyğəmbərlər öz risalələrini, məktublarını, yazılarını "Bismilləhir Rahmənir Rahim"-lə başlayıblar. Necə ki,Muhəmməd (salləllahu aləyhi və səlləm) hansısa bir insana nə isə yazanda, onu, "Rahmən və Rahim olan Allahın adı ilə" başlayırdı. Həmçinin digər peyğəmbərlərdə. Qurani-Kərimdə deyilir:
إِنَّهُ مِنْ سُلَيْمَانَ وَإِنَّهُ بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَٰنِ الرَّحِيمِ
O (məktub) Süleymandandır və (onda deyilir:) “Mərhəmətli və Rəhmli Allahın adı ilə! (Ən-Nəml;30)

Bu ayət da ona dəlalət edir ki, təkcə peyğəmbərimiz (salləllahu aleyhi və səlləm) deyil,bütün peyğəmbərlər öz yazılarını Allahın adı ilə başlayırdılar və xeyirli bir işə "Bismilləh"-lə başlamaq sünnədir,sələflərin yoludur.Eləcə də bu əsər Allahın adı ilə başlayıb. Çünki ən xeyirli işlərdən biridir və alimlər həmişə öz əsərlərini Ər-Rahmən və Ər-Rahim olan Allahın adı ilə başlayıblar.
اعْلمْ رَحِمَكَ اللهُ أَنَّهُ يَجِبُ عَلَيْنَا تَعَلُّمُ أَرْبَع مَسَائِلَ
Allah sənə rəhm etsin bil ki,bizim üzərimizdə öyrənilməsi vacib olan 4 məslə vardır. Bu əsərin "اعلم" - "bil ki" sözü ilə başlamasınında çox əhəmiyyətli bir səbəbi var. Allah (Subhənəhu və Təalə) Qurani-Kərimdə 30-a yaxın ayəni bu feillə başlayıb$ فاعلم، اعلموا və s. feilləri ilə müraciətlərə başlayıb. Həmin bu 30-a yaxın ayət ən əzəmətli ayətlərdir. Məsələn:
فَٱعْلَمْ أَنَّهُۥ لَآ إِلَٰهَ إِلَّا ٱللَّ
Bil ki,həqiqətən Allahdan başqa ibadətə layiq məbud yoxdur. (Muhamməd;19)
Yəni ən böyük əmrlər bu "اعلم" feili ilə başlayır. Bunun səbəbi isə həmin bu əzəmətli əmrləri qeyd etməmişdən əvvəl Allah (Subhənəhu və Təalə) qulunun fikrini cəmləşdirmək istəyidir. Yəni ki, qul fikrini cəmləşdirsin ki,bu feildən sonra ona ən böyük əmrlər gələcəkdir. Bu səbəbdən, müəllif də, həmin bu əsərini "اعلم" feili ilə başlayıb. Çünki bu "اعلم"-dən sonra çox mühüm məsələləri zikr edəcək. İkinci sözü isə "رحمك الله"-"RahiməkAllah"-dır. RahiməkAllah-yəni, "Allah (Subhanəhu və Təalə) sənə rəhm etsin" deməkdir. Nəyə görə "RahiməkAllah" deyir?- Əvvəla, bu nəsihətin əlamətidir və nəsihət edənlər kiməsə nə isə nəsihət edəndə, onun yaxşılığını istədikləri üçün Allahın (Subhənəhu və Təalə) onlara rəhm edib, xeyirlərə nail etməsini istədikləri üçün "RahiməkAllah"-yəni dua ilə başlayardılar. Yəni nəsihət edənlərin xüsusiyyəti, sözlərini demədən əvvəl səmimi bir dua etmələridir. Ümumiyyətlə, "رحمك الله" iki mənada işlənir: "غفر الله لك" və " رحمك الله". "ĞafərAllahu lək" "-Yəni Allah sənin keçmişdə olan bütün günahlarını bağışlasın."RahiməkAllah" isə Allahdan (Subhənəhu və Təalə) sənin üçün rəhmət, hidayət,doğru yol,doğru söz və saleh əməllərə müvəffəq olmağını istəyirəm" -deməkdir. Yəni bu insan bir insana "iələm RahiməkAllah" deyirsə həmin bu müəllif nəzərdə tutur ki,"Bil, ey Allah (Subhənəhu və Təalə) sənin günahlarını bağışlasın və səni ən xeyirli,ən üstün xeyirlərə müvəffəq etsin"."Bil ki".......-yəni öz əsərini bu formada başlamışdır.
9
NAMAZ / NAMAZ ÜÇÜN NİYYƏT ETMƏK
« Axrıncı Yazı Göndərən: Ahlul-Quran 02.27.2022, 23:42:39 »
ƏSrimizin hədis alimi Şeyx Nasıruddin Əl-Albani
____________📍
Əş-Şeyx Əl-Albani oruc üçün gecədən (fəcrdən əvvəl) niyyət etmək və niyyəti dil ilə tələffüz etmək barədə deyib:
Bütün ibadətlərdə niyyətin yeri qəlbdir.Bunu bilmək Rasulullahın (Allahın salamı və xeyir-duası onun üzərinə olsun) yolu ilə getməyə diqqət edən hər bir müsəlmana vacibdir.
 
Bütün itaətlərdə və ibadətlərdə niyyəti dil ilə tələffüz etmək dinə əlavə edilmiş bidətdir.Namaza qalxdığın zaman:“Niyyət etdim Allah rızası üçün 4,3,2 rükətli , camaat halında, tək halda və ya imam olaraq namaz qılmağa”demə.
 Bunun hamısı lazım olmayan öz yığınıdır, xüsusən də əgər sən aləmlərin Rəbbi olan Allaha müraciət edirsənsə.
Onun qarşıında dayanıb, öz niyyətindən danışırsan, halbuki O , gizlini və aşkarda olanı bilir. Sənə isə ibadətini , namazını “Allahu Əkbər” (Allah ən böyükdür)deyərək başlamaq vacib edilib.
Səhih Muslimdə Aişə anamızdan (Allah ondan razı olsun ) Rasulullahın (Allahın salamı və xeyir-duası onun üzərinə olsun)namazlara “Allahu Əkbər” deyərək təkbirlə başladığı rəvayət olunur, biz iə namazımızı bidətlə başlayırıq.
Rasulullah (Allahın salamı və xeyir-duası onun üzərinə olsun)deyib ki, “Hər bir bidət zəlalətdir , hər bir zəlalət isə atəş.”
10
NAMAZ / NAMAZI TƏRK EDƏNİN HÖKMÜ
« Axrıncı Yazı Göndərən: Ahlul-Quran 02.27.2022, 19:59:38 »
Bismilləh , əlhamdulilləh vəssalətu vəssələmu alə Rasulilləh.
Namazı tərk edənlərin hökmü islam dinində ən böyük ixtilaflı məsələlərdən biridir. Yəni istər keçmiş alimlər arasında, istərsə də, indiki alimlər arasında bu barədə fikir ayrılığı olub.
Əvvəla namazı tərk edənlərin özləri müxtəlif hallarda olur. Məsələn alimlər aşığıda qeyd etdiyim halları hökm cəhətdən bir birindən ayırıb:
▪️. Namazın fərz olmağını inkar edərək tərk edən
▪️ Tənbəllikdən tərk edən
▪️ Cahillikdən tərk edən
Və s.
Namazın fərz olduğunu inkar edərək tərk edəni ittifaqla kafir görsələr belə, orda da istisna qruplar ayırıblar. Məsələn:
▪️İslam dininə yeni daxil olub, islamdan kifayət qədər məlumatı olmayan
▪️Uzun müddət kafirlərin əsarətində müsəlmanlardan ayrı yaşayıb dininin unudulmasına məruz qalan
Eləcədə digər qrupları da növlərə ayırıblar , məsələn, namazı tənbəllikdən tamamilə tərk edən və ya gah tərk edib, gah da tərk etməyən.
Bunların hərəsinin də özünəməxsus xüsusi dəlillərlə izahı və hökmü var.
Sayılanlardan əlavə aldadılanlar, yanlış məlumatlandırılanlar və ya məcbur edilənlər də var
Yəni islam dinində  hər hansı hökm elmsiz verilmir. Allah Quranda deyir:
"Allahın ayələrinə inanmayanlar ancaq yalan uydururlar. Onlar əsil yalançılardır. Qəlbi imanla dolu olduğu halda (küfrə) məcbur edilən istisna olmaqla" (Ən-Nəhl; 105-106)
Yəni islamda bir insan haqqında hökm verərkən onu hərtərəfli analiz edirlər, lazım olduğu təqdirdə ona elm əhli nəsihət edir, sonra nəticəyə əsasən hökm çıxarırlar, dini məsələlərdə hökm vermək  oyuncaq deyil.
Məsələn, İslamda oğrunun əli kəsilir. Buna aid ayət var. Amma hər oğrunun əli kəsilmir. Mütləq nəyi, nə qədər, neçə dəfə  oğurladığı müəyyənləşməlidir. Həmçinin oğurluğu sübut olunmalıdır.
Bundan əlavə İslamda ümumi  hökmlə , fərdi hökm arasında fərq var. Məsələn,  səhih hədis var ki:
لعن الله الخمر وشاربها وساقيها وبائعها ومبتاعها وعاصرها ومعتصرها وحاملها والمحمولة إليه وآكل ثمنها
Allah içkiyə və onu içənə, süzənə, satana, satdırana, hazırlayana, hazırlatdırana, daşıyana , daşıtdırana və onun qazancını yeyənə lənət edib.
Biz buna etiqad edirik, iman edirik, amma bu əməllərdən birini edənə yaxınlaşıb, Allah sənə artıq lənət edib deyə bilmərik.
Rasulullahın (sallallahu aleyhi və səlləm)  dövründə bəzi kafir kişilər öz müsəlman cariyələrini zinaya məcbur edirdilər. Onlar da zina edirdilər. Bəs islamda onlar zinakar sayıldılarmı əlbəttə ki yox.
Yəni ümumiyyətlə özünə və elm səviyyəsinə yaraşmayan məsələlərlə məşğul olanlar, cahil hökmləri ilə  müsəlmanlar arasında fitnə çıxarmaq istəyənlər sələfin mənhəcində deyillər. Allahdan qorxan müsəlmana yaraşan odur ki, mükəlləf olmadığı məsələləri yüklənməsin, özünə müsəlman deyən adama hüccət çatmamış kafir deməsin. Necə ki, (peyğəmbərimizin sallallahu aleyhi və səlləm)  hədisində deyilir: "Kim müsəlman qardaşına "ey kafir" deyərsə, artıq onlardan biri dindən çıxmış sayılır". Həmçinin başqa hədisdə deyilir: "Özünə aid olmayan məsələlərdən uzaq durması , insanın dininin kamilliyindəndir"
Deyəcəyim bu qədər. Ən düzgün söz Allah və Rəsulunun  sözüdür, bütün səhvlər və naqisliklər isə öz nəfsimizdəndir.
Peyğəmbərimizə Allahın salamı və xeyir duası olsun!
Səhifə: [1] 2 3 ... 7